خبرهای داغ:

 دشمن در بستر فضای مجازی بدنبال تحریف واقعیت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جمع راویان دفاع مقدس استان سمنان گفت : دشمن در یک جنگ ترکیبی تمام عیار در بستر فضای مجازی بدنبال تحریف واقعیت است.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۹۱
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در کارگاه توانمند سازی راویان دفاع مقدس با اشاره به تلاش نظام سلطه در تحریف واقعیت ها و دستاورد های ایران اسلامی اظهار داشت : دشمن با استفاده از فضای مجازی در تلاش است تا اقدامات مفید انجام شده توسط نظام اسلامی را در عرصه های مختلف کمرنگ جلوه دهد و با پررنگ کردن نقاط ضعف و بزرگ نمایی مشکلات در صدد تاثیر گذاری بر روی جامعه و به ویژه نسل جوان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: استکبار جهانی با بهره گیری از سه عنصر " سرعت ، خشونت و رسانه" بدنبال القای یک فضای مه آلود از جامعه ایران در فضای مجازی است و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی روی گردان نیست اما مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با درک چهره حقیقی دشمنان با حضور گسترده در راهپیمایی 13آبان نشان دادند پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه بیان کرد : تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف جنسیت ، قومیت و مذهب از جمله اقدامات دشمن برای از بین بردن وحدت جامعه است که این موضوع در حوادث اخیر با هدف گذاری رسانه های تروریستی عبری عربی در فوت مشکوک برخی از اشخاص به روشنی مشهود است.

خاطر نشان می شود؛ کارگاه یک روزه توانمندسازی راویان دفاع مقدس در عرصه دانش آموزی به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) در سالن شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار